Si Comel Bermain :)

Sunday 3 April 2011

die lupe aku ker??

ahhh..... bosan sunguhh... walaupun duk melayan fb,bt kerje yg xhabis2... tapi rase masih kosong jer hidup nie...sepatutnya hujung mgu nie aku kuar dgn die.... tapi sbb janji yg xdie tepati itu,aku duk melangut kt umah nie.. macam dah org gila,bosan...... bosan.... kdg2 aku fhm situasi die, tapi die xpnh nk fhm aku.... susah sgt ker???skrg entah ape die bt aku xtaw.... bile aku dgn kwn2 aku,die ckp aku pntgkn kwnn2,tapi die xpnh fikir bile die dgn kwn2 die ,aku boleh jer sorg2,,sajer sibukkan diri yg aku nie xamik kesah pasal die yg tengah bersosial dgn kwn2... jauh di mata aku,aku harap die xpnh lupe aku...... bile aku biarkan die dgn kwn2 die,aku xkn msj die,kol die... yelaa aku xnk dikatakn "queen control".... huh!! biarlaa... smua org ad songeh msg2.. 1ari xmsj pn xpe... apetah lagi 3bln xcontact,boleh jer aku sorg2... huhuhu... tapi...tolong lah fhm... sabar aku pn ad tahap.. berseronok lah kau .... aku just nk tgk jer.... sape cari sape.. jgn ckp t aku xamik kesah pulak... huhuhu... merepek pn xgune.. ko kt sane,aku kt sini.... so kte bebas bt ape sjer k... melainkan "kepercayaan for each other" tu amatlah penting...... xpela... sabar jela.. aku xmarah pn.. kalo ko baca aku tgh tulis nie,jgn kecik ati erk... kte kn slalu gaduh.. tapi gaduh yg xkemane.. gaduh2 manja la katekan walaupn aku nie xmanja pn.. cume bt perangai jer cket.. hehehe maaf erk b bucuk... btw, i hope b bucuk enjoy la dgn weeekend kali nie k dgn member2 tuu... sory tau bucuk.. hahaha ... muaahh!!!

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers