Si Comel Bermain :)

Monday 18 November 2013

Tragedi Oktober



Salam Guys..dah lame sgt aku xdapat meluangkan sedikit mase disini..Hampir 8bulan lebih aku xupadte disini..Mgkin xbanyak aku dapat ceritakan..Tapi mcm2 dugaan yg allah bgikan pada aku..Ye aku tetap tabah dan kuat..Hatiku x begitu kuat dgn segalanya ini,tapi kerana kekuatan nasihat dari sahabat dan keluarga,aku dapt bdiri sendiri..Aku dapat hidup berdikari even dari umur aku 10tahun aku dah berdikari.. Tahun ini,byk kenangan aku xdpt lupakan.. 
Mungkin boleh maafkan tapi sukarnya utk melupakan..aku juga bukan lah suka berdendam,aku juga bukanlah suka mengkhianati..tapi.. kenapa aku selalu menjadi mangsa keadaan?? Aku selalu berharap aku dpat disayangi oleh org2 yg aku syg..tapi kenapa susahnya utk menghargai aku.. kdg2,bila aku marah org xsuka.. kdg2 bila aku mengongkong katanya rimas.. aku cuba follow ape kemahuan dia.. even kekadang dia xpernah tahu isi ati aku.. peristiwa yg berlaku berharap jadi pengajaran padanya.. even sekarang keadaan dh selesai,perangainya dh berubah mejadi sweet sewaktu kenal dulu2,tapi aku still xdapat lupakan ape yg berlaku..
 Aku cuba memaafkan,walaupun terasa sakitnya.. Aku cuba kuat utk tersenyum lagi... Andai aku bukan disisinya lagi,berikan aku kesempatan utk bhgiakannya..aku perlu tabah..Insyaallah,segala kesabaran aku,aku harap dia akan sedar.. Maafkan aku,aku juga bukanlah wanita sempurna.. tapi aku Cuma xnak disakiti lagi..Mungkin org yg melihat xsama mcm aku rasa..aku Cuma mahukan perhatian dn sayang darimu.. sekian dariku..


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers