Si Comel Bermain :)

Saturday 23 February 2013

My favaourite fastfood...

Salam,dan selamat petang sabtu..:))

Hari ni,aku mengalami kebosanan yg melanda.. Jadi dalam fikiran aku nih macam2 menu keluar.. Hai,bila duk kl senang je nak kuar cari semua ni... Bila duk kat kg,susah cket laa nak cari.. xapelaa,ape pun aku dah merasa macam mane makanan nie semua dan ni lah favourite aku yg aku akan wajib aku beli bila aku kuar jejalan... Salah satu menu kat bawah nie lah,akan aku cari.. Walaupun nasi makanan ruji org kita kat Malaysia,tapi fastfood nie tetap jadi pilihan aku bila aku kuar jalan2.. hehehe.. Jom tgk ape yg aku suka..:)

MCD menu mcChicken.. Aku xtahu dari dulu lagi,mmg aku suka menu nie dari yg laen.. hehe

KFC pulak aku sukee sgt laa tibai menu snack plate.. memang aku xakan pilih menu lain..hehe
Kenny Rogers Roasted plak,aku suka order menu Healty Meals..hehe..sbb ade MUffin choclate favourite aku tuh.. hehe
Haa.. Domino's pizza juga favourite aku.. Pizza hut juga aku suka,tapi dominos lebih buatkan aku berselera..Mgkin sbb toping die kot..hehe

Haa.. Welcome to Seoul Garden Restaurant.. :))

Kat cini korang boleh makan bufet,bayar sekali n makan samapai muntahhhhhhhh... Maksunya makan sampai kyg lah... Cini byk pilihan tau,korea style.. So,ade bbq,steamboat,vegetables,kore appetizers,salads,fruit & desser,dan aiskrim.. Best tau makan kat cini,korea style makan guna chopstik ala korea.. dan paling aku suka dgg bbq n aiskrim die..Boleh buat aiskrim sendiri nak tambah ape pun.. sbb kat cini makan layan diri k!!
Secret Resipe.. Wuh,aku paling suka cheese cake n choclate cake.. Sdp gle.. :)
Last skali,air favaourite aku ialah chocolate blog..
  K,la kawan2.. saya nak hangout dulu.. K,take care ye...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers