Si Comel Bermain :)

Friday 22 February 2013

Karma...

 
Sudah 2 3 hari begini..Bukan memikirkan sgt masalah itu,cuma sesekali datang sepintas lalu dalam fikiran nie.. Aku xsuka nak ingat perkara lepas,aku juga xsuka nak ungkit2.. Tapi masalahnya,kenapa lah org susah sgt nak faham.. Aku kdg2 xfaham,layanan aku dkt “kawan lelaki” hanya sekadar kawan,kdg2 die salah tafsirkan.. Bila kita xmelayan,bila kita diam,dia menjadi2.. Cukup lah.. berapa ribu kali aku nak cakap,berbuih mulut aku nak cakap perkara yg sama.. Tolong laa jgn ganggu aku.. Ade sbb kenapa aku xsuka org tu ganggu hidup aku.. Aku cakap elok2,tapi xfaham.. Bila aku dah naik angin,baru nampak aku nie macam mana..! Ye,aku bukan baik lah,sbb tu aku mmg bukan utk ko.... dan ko jugak,bukan baik sgt utk aku..! Sekarang,,ko dah terima hukum karma ko sendiri.. 

FIKIRLAHHHH,ape ko dah buat kat aku 5thn dulu.. Sekrg aku dah bahagia... Seribu kali bahagia,sbb ada org dah syg aku.. setia kat aku,dn boleh bercinta jarak jauh dgn aku... xmcm ko 1bln berjauhan,dah putus.!! Dan sbb aku sgt marah kes 3ari lepas,ko tag name aku kat satu post nie.. Bukan maen tag name aku sesuka hati kat post aku xsuka,like semua status aku n aku dgr ko kemaruk sgt nak jumpa aku kat pantai.. Apehal??? Aku pegi ambik angin dkt pantai dgn membe2 aku,xde kena mengena dgn ko pun... Ape masalah ko nak jumpa aku sgt... Sbb kite ex?? Ohhh,mmg xlaa aku nak jumpa ko lagi.. 

Mmg aku tersangat bengang ko tag name aku dkat post tuh,dalam post tuh kate “pompuan akan still ingat ex dia walaupun dah putus”.. masalahnya,aku ke ko???...Cermin dulu laa.. Aku tgh2 couple pun ko duk ajak aku “berbaik semula” n explain sbb kite putus dulu... 
WTF! Ko hntr sekeping msj mintak putus lps ko diam 1000 bahasa dgn aku setelah buat salah,tanpa sempat aku explain dulu.. Tibe2,dah bertahun2 baru nak explain,selepas aku dah couple dah BAHAGIAAAA!!!!... Oh,pengecutnya lelaki macam nie.. @ tinggi benar ego ko! Mmg pun... Sbb tu sampai sekarang,ko xpernah bahagia.... walaupun aku dah lupakan semua tu,sbb kenapa?? Ko nak tahu kan..... Sbb aku xsuka gaduh yg melarat2,sbb tu kdg2 aku suka diam dan buat bodoh jer.... Biar lah org nak ckp ape,sebab aku je yg tahu ape yg berlaku.... 

dan warning ye,tarikh 20/02/2013 aku dah block ko terus dari 
friendlist fb aku.. biarlah nak cakap ape pun,aku sombong ke,ego ke ape ke.. yg penting aku xsuka ko ganggu2 hidup aku lagi.. Sblm nie pun aku remove dah fb ko,sbb ko buat hal jugak,n ko add aku balik dgn siap atr msj kat aku lagi merayu2 nak suh aku approved balik... lepas nie,aku dah muak dgn ko.. Aku dgn ko bukan kwn lagi even kita pernah kenal.. sbb byk sgt masalah ko,yg boleh rosakkan hbngan aku.. aku pun xsuka nak pendam2 lagi,layan sbg kawan pun dah xboleh dah.. aku dah xsuka.. Mohon berubah la.. Terima lah karma dgn seadanya,cermin diri dulu ape yg pernah ko buat dkat orang lain yg pernah buat baikk dgn ko dulu.. Yang baik akan dibalas baik,yg jahat akan dibalas jahat.. Sekian.


❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers