Si Comel Bermain :)

Thursday 17 January 2013

Perjalanan Hidup..



 
Assalamualaikum .
 Terjah sebentar di sini,,setelah sekian lama aku xupdate blog.. Terlalu sibuk,terlalu penat dan terlalu byk perkara yg berlaku pada aku sebelum ini... Cukuplah tahun 2012 pergi,meninggalkan 1001 suka dan duka... banyak kenangan pahit dan manis terukir di minda... 
Alhamdullilah,syukur juga kita telah pun masuk ke tahun baru 2013,dan hari ini dah pun 17/01/2013 (khamis).. Xterfikir pun dihati untuk singgah di blog ini,dan meluahkan segala isi hati..tapi sekadar tatapan sekalian... 
kisah tntg perjalanan hidup aku di KL ,persahabatan,kekeluargaan,percintaan dan kamus hidupku akan tercatat di sini... Bukan utk menagih simpati,tapi sekadar perkongsian antara teman2 yg sudi mendengar...   
malam ini adalah sedikit permulaan cerita,sbb malam ini aku belum bersedia utk luahkan ape yg aku rasa... sbb hati aku masih berat utk berkongsi dan sedih dgn beberapa memori yg masih xbleh aku lupakan.... malam ini,aku ade di kemaman.. berehat di kampung seketika,, mencari ketenangan..welcome kampung halaman.... esok jumpa lagi di sini...
selamat malam dear...

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers