Si Comel Bermain :)

Monday 21 January 2013

I'ts My birthday =)



Selamat petang semua.. hari ini 21/1/13 adalah birthday aku..hehe.. Sedikit sbyk buat aku gembira dan wish2 birthday dari org tersayang dan member2 rapat yg xpernah lupakan aku..Semoga dgn bertambahnya angka umur aku tahun ini,dapat menjadikan aku seorang yg lebih matang dan berjaya dalam hidup.. hee.. dan,dalam ramai2 wish birthday kekawan aku..yg paling lucu adalah aku masih diketegorikan sbg kanak2 ribena lagi..hik3.. maknanya perangai kanak2 tu ade lagi walaupun dh 23thun.. ala,cptnyer 23.. xpuas lagi nak enjoy2..hehe.. 
Ape2 pun thanks utk kawan2 semua yg still ingat besday aku walaupun sibuk dgn kehidupan msg2.. kpd yg aku tersgt mgharapkan 2 3 orang yg penting wish kat aku,aku tunggu dari mlm tadi..tapi sygnyee..mungkin dia lupa... xapela,aku kan “KAWAN” jee.. xpenting pun kan.. Jangan ambik hati ye haswa,ramai lagi org sygkan awak !!.. hrmm.. Kali ni,besday aku celebrate lwt cket dlm 2 3 ari sbb tgu mydear balik..hehe..nanti kitorg sambut sama2.. thanks dear =) btw,xade mood nk bke fb... luah kat cini jelaa.. Besday kali ni mmg best,ade ramai yg take care..kikiki..bye3

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers