Si Comel Bermain :)

Friday 6 April 2012

Berhenti Mengelamun...

Welcome dear.. hi.. salam ceria :) .. Selalu hujung minggu aku xde masa laa nk mengelamun dpn laptop nie,apatah lagi nak ada mood menaip dlm blog ini.. tapi tibe2 jer,nk menaip kat cini.. Untung laa org,hjg mggu leh kuar jejalan.. tapi aku kdg2 jer.. tambah pulak nk dkt study week ni,berdebar nak exam.. ape2 pun aku nk fokus stdy laa,semester ni nk terbaek!.. teringat 2 3 ari lepas,time tu aku demam,ntah pape pagi2 buta time aku tidur,aku dgr la ade org panggil nama aku.. bila aku bukak mata,xde org pun masuk bilik aku...xpuas hati nyer pasal,aku tnya hbs member 1 umah aku,kot2 ade panggil aku... semua bg respon xde.. binggung gak aku,ke aku yg mengelamun tgh tidur?? @ pun terbawak2 mimpi mengarut sampai ke alam realiti nih,,,huh..kesian,mengigau rupanya aku... so,syok xde kls pagi,aku pun sambung laa tido aku..



time tuh sbnrnya minggu aku frust!! Eh frust ke.. Hmm.. mesti ade sbb----à terasa tau,sdikit touching..huhuhu. tapi aku pendam jer 2 3 ari tuh,sampai aku demam... touching punya pasal.. time tu,aku baru bgn tido lpas mkn ubt dmm tu,teringat kat sorg ni si MKAR,..huhu.. aku pun trus msj.. ---à hehe,dapat respon.. kami msj, msj,msj dan msj.. hilang sekejap touching2 aku tu... last2 ayat nie die nasihat aku “perhubungan perlukan pengorbanan”... mmg,sbb tu aku cari die.. die jer yg faham aku... terima kasih sudi nk dgr masalah aku..hari hari berlalu,tiba2 aku rasa aku perlu buat keputusan sendiri lagi....mungkin aku perlu tunggu masa yg sesuai... bukan mudah nk menegakkan benang yg basah,bukan mudah juga untuk menjaga 2hati.. aku bukan berpuitis,tapi biarlah ungkapan ini cukup menggambarkan situasi aku sekarang....
        

Banyak lagi perkara penting aku nak capai dalam hidup ini...Mungkin orang lain yg sebaya dgn aku dh bekerjaya dan berkeluarga sendiri sekarang,tapi tu semua xpernah halang aku...Tu rezeki msg2,mgkin lambat dgn cepat jer.. Cuma perlu berusaha keras lagi....Banyak lagi cabaran,aku xperlu pendek akal kadang2 lemah dgn semua ini...Kadang2 kita juga xsedar,hidup ni bnyak pilihan.. So,i will take the right decision untuk diri aku juga dan masa depan.. Bercakap juga xguna kalau  xbuatkan??.. Ape2,aku terlalu rindukan family aku.. especially my dad.”abah”... hmm.. Xsabar nak balik bercuti... Tapi,hari nih still kosong lagi... Ape nak buat??? Huhuhuhu.... Dh laa,buat ape nak sedih.... sbb????-----à aku benci sgt perasaan ini....yelaa, tapi yg benci itulah buatkan kita semakin bersemangat dan bangkit... ye,percayalah.... dunia ini milik kita,hargailah sementara kita masih bernafas...  



❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers