Si Comel Bermain :)

Thursday 26 April 2012

Anda Fikirlah Sendiri


Tiba2 aku terasa,aisyh.. nak cakap kat sini jugak ke..pulak,pasal ape ye???
Sampai aku terasa,die ade kene mengene dgn aku ker...?? aku friends die ke???? die sedara mara aku ker??? Semua tu bukannnnnn....tapi sebenarnya die??? ape name die???ape kaitan die dgn aku??? kenapa tiba2 muncul??? Malas laa nk fikir...MALAS jugak nk cakap.. tapi!! Bila xnak fikir,soalan ni jugak timbul dalam otak aku.... Lupa jelaa,xpenting pun.. kan aku tengah exam nie... esok ade paper... hishhyhh... tolonglaa Haswaniza Zakaria,awak dengar sini! Orang tu xade kene mengene dgn awak,nape awak sibuk nak terasa sangat2????........ YE!!!! Aku perlu terasa,sebab ianya BERSEBAB... sebab ape?? Cuba awak cerita kat saya sikit... mana lah tahu ianya boleh kurangnya ape yg awak tanggung tu.. ok! J  yeelaah,kalo boleh kan...aku sebenarnya xnak lah campur adukkan urusan aku dgn dia.. masing2 sibuk,so yg mana aku rasa xada kaitan dgn die,buat apaa aku nak marah2 die.. kalo org nk sgt ggu die,ggu lah.. tapi die nak kat orang tu ke??? setahu aku,bila aku xada dgn die sekejap jer,boleh huru-hara hidup die.. so,bila aku fikir balik,orang yg terhegeh2 tu tolong la ye,kawal cket cara anda,kalo beria-ria nk berkawan pun... nak publish sesuatu kat @#$%$ tu dia,n konon2 nk tunjuk anda tu lebih close dgn die,konon2 dapat respon dari dia...agk2 la yee..memang silap orang lah, saya kenal die lah macam mana..(gedik sngat cara anda tu nak menggoda i nyer bf) ...xnampak kah kami nyer status “in a relatioship” tuh??  kenapa lar org nie xfikir perasaan kaum sendiri??  Anda kadang2 buat saya meluat jer,nk tulis,tulis jela.. xpayah nk ckp akan jadi awek die lah apelah.. saje kan nak buat saya bengang.. hishh.. tanda2 org nak merosakkan hubungan orang macam ni lah.... cermin dulu diri anda,kalo betol2 berani ambil dia dari saya,xperlu nak buat cara kotor macam ini.. die btol2 suka kan anda ke?????......----à lu fikirlah sendiri... kami dah lama bercinta dan bukan main2,kami serius untk bina hidup bersama, tolong jgn ganggu kebahagiaan kami... harap maklum..

Notes : (Maaf..blog saya mungkin terkasar bahasa sedikit hari ini,sebab kesabaran tu dh xbleh kawal tgk cara anda yg mengada sgt. Sekian. )

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers