Si Comel Bermain :)

Monday 26 March 2012

Terima Kasih


Bulan 4 tahun 2012 akan menjelma xlama lagi,so usia blog aku pun dh masuk setahun..blog aku yg xseberapa nih,dh byk ubah pendirian aku dan share smua masalah aku..hahaha..Sebenarya aku buat blog,nk ceritakan kisah aku kat KL nih..uik,byk btol yg dh berlaku sepanjang 2tahun kat cini.. Betollah kata orang “pengalaman membuatkan kita semakin matang”.. hehehe... matang ke x,umur aku pun dah cecah 2* something,wakakaka... So,matang ke xmatang kene jugak jadi matured.. As long i here,many memories comes and sometimes its gone.... why?? I dont know... Maybe suratan takdir kot... Hari ini aku dh start berblogging balik... Sebab??? Entah,tibe2 jer ingat kenangan manis dulu2...
Ape2 pun,selagi aku masih ingat aku xakan pernah lupa budi orang,yg aku boleh balas,aku akan balas... Mugkin sesetengah orang anggap, “habis  madu,sepah dibuang”..sebenarnya x!!! Aku bukan jenis macam tu,walhal jalan aku pilih mungkin xboleh diterima oleh orang,tapi aku harap aku xakan pernah menyakiti hati sesiapa.. dann aku xakan mengungkit ape yg aku dh bagi,dan ape yg aku dah beri......semunya aku HALALkan  dan aku pun xakan cakap lagi dan ungkit ape yg berlaku... mgkin dah takdir......... Maaf pula,kalau tersinggung...


xterniat pun utk menyakiti hati sesiapa dgn coretan hari ini,tapi biar kau faham.. aku xBERDENDAM,even dgn sapa2 pun.... marah tu mmg ada(tapi xlama),bila ego masing2 tu tinggi....... tapi,xterdaya aku nk bersaing dgn ego orang,sedangkan ego aku,akhirnya aku sendiri yang mengalah........... biarlah,mengalah untuk kebaikan kita,dan orang xakan nampak kebaikan semua ini,sbb aku pergi untuk beri kebahagian dan ruang dalam hidup orang lain........            


Tak akan ada lagi “protes” dalam diri seseorang,sbb aku dh buat keputusan sendiri untuk pergi dan aku xakan pernah menyesal dgn keputusan aku demi kebaikan kita.....Sebenarnya sayang tu ada lagi,sbb dah lame kenal...tapi xguna juga kalau dh jadi macam ni...huhuhu.. tapi sbb kita selalu jer “miss communication” aku dah give up,penat dgn semua ini...... biar aku mulakan hidup baru,kau pun sama..anggaplah,byk2 rahsia yg aku tahu aku akan simpan selagi kau masih percayakan aku.....sbb aku bukan jenis mulut murahan,nak menjaja kisah2 aib orang....... aku akan simpan,wlpun kita ni still kawan ataupun sebaliknya...
“Kadang-kadang Tuhan turunkan petir dan kilat, kita menangis mencari di mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Tuhan hendak beri kita pelangi”....
Pelangi itu akan mencorakkan warna warni dalam hidup kita,,,,,semoga berbahagia...
Sebaiknya ape dh berlaku,biarlah berlaku....... semua itu xakan berubah lagi........And for last im wrote here, “ Lets run from everything, and i promise i’ll never look back . . . I will...





❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers