Si Comel Bermain :)

Friday 6 May 2011

Jalan perpisahankah buat kite..??

salam sayang wahai sekalian alam... malam penuh kesyahduan,,angin bertiup sepoi2 yg aku rindu.. suasana kampung jauh dari bandar...... rindu sgt suasana mcm nie.... nyaman dan dikelilingi oleh orang2 yang aku sayang... seronoknyer hidup kalau selalu mcm nie.... hmmmm.... bile duk sorang2 mlyn nk taip kat blog nie,ati aku terlintas tentang satu ayat ni " salahkah aku cemburu sebab aku terlalu sayangkan kamu"...??.. hmmm... xsalahkan aku cemburu,die pn tentu tahu kenapa aku jadi mcm nie....1mei, baru lagi bagi aku..beberapa ari lepas.. mgkin ape yg berlaku ade hikmahnye.... aku menjadi lbh berhati2 dalm setiap tindakan yg aku buat.. aku xpernah salahkan die.. maafkan aku... maafkan aku untuk semuannyaa.... xperlulah ucapkan kata pergi kalau die masih sayangkan aku.. menangis semahu-mahunya aku kerana die.. maafkan untuk segala-galanya......
❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers