Si Comel Bermain :)

Sunday 15 May 2011

ati org kiter boleh bace ker??

salam sayanng....
Ari nie,saat ni,waktu nie... adooiiiii..... terasa jer sangat.... sejak biler plak aku jadi touching nie... adeyhh.. hurmm, mmg laa touching... org dah lame knl dari school lagi sggup xngaku aku nie kawan die?? pe hal??.. ntah laa ku.. silap akukah smua nie terjadi... status die text kat facebook tu aku sekadar main2 jer nk komen,nape plak jadi sensitive macam tu.. adeyhh... lelaki ape macam tu.. sepatutnyer aku yg touching,nie die plak touching nk marah plak tu..... hmm,aku bkn sape2 lagi pada die... die kan ramai kwn,name dh naik... sape xkenal kan... mmg lah dulu kiter lebih dari kawan.. so?? xkn sbb dah xcple lagi jadi nk benci aku... hmmm.....profesional lah,kter kan penah kwn,satu kelas,duk asrama pn ajak aku,smpai pasukan uniform pn nk pilih same.. pegi mane2 smua kau tahu.. jadi,perangai die aku blh katekan dah knl sangat2.... ok2.. fine,mende 2 yg lepas2,xgune aku nk kenang lagi.... aku tahu die menyesal lps clash dgn aku.. die penah cakap "die sayangkan aku smpai bile2"... hmm. tu lah lelaki,xpenah nk puas adgn apa yang ada.. tapi bukan smu lelaki mcm tu.. kalau die sayang aku,nape cple dgn adik angkat sendiri??.. slameni aku pendam jer.. tapi,fikirlah... marah aku xkemana,tu plilihan die... lagi pun sekarang,masing2 dah ada haluan masing2,dah ad org tersayang sbg peneman,,, jadi xpyah laa nk benci aku pasal dulu2.... mmg aku mengaku,mule2 kte clash aku benci die giler2,atas sbb yg munasabah.. tapi aku boleh fikir,xkemana hidup nk bencikan org,xkan aman bahagia bg aku.... sekarang aku dh biar kan die bhgia dgn pilihan die,tapi die xpenah nk tgk aku bhagia dgn pilihan aku.... aku tahu die first love aku,n aku first love die.. aku jenis xlayan lelaki,tapi die xpenah faham... aku cume ramai kawan lelaki,xlebih dari tu... tapi sejak clash,aku mngaku... aku jadi sakit ati dgn smua lelaki n nk main2kan diorang jer... tapi tu jgk perangai aku yg dlu2 masa aku single, tapi sekarang aku dah matang dah boleh menilai erti kawan dan cinta sebenar...... dah laa... jgn lah lagi bencikan aku... cubelah jadi lelaki yg matang sket,berfikiran terbuke macam org lain... seribu tahun pun die bencikan aku, aku ttp syg jer... sbb smua yg pernah jadi kawan aku, adalah kawan aku buat selamnya.... balaslah tanda sayang.... bukan susah pun kan......... sabar jelaa..... hmmm... :(
❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers