Si Comel Bermain :)

Wednesday 1 June 2011

selamat pengantin baru my lovely sister..... muahhh!!

.: ni lah akak aku n abg ipar aku.. :.

 Minggu nie paling penat buat aku........... huhuhu.... smgu kls non stop kcuali kelas yg cancel.. maklumlah, subjek untuk semester nie smua dh nk hbs belajar.... so, tinggal mau submit assgment ngan test jer yg byk.... so, kene study lagi.... sambil study,buat assgmment... masa tu jgn cakaplah ,mmg xcukup... untuk aku rasa satu2 ari tu,cepat jer ptg n then malam.... seterusnya xsedar.. dah masuk bulan jun ,pertegahan tahun pun... cepatnya masa berlalu..... huhuhuhu....... walaupun sbuk dgn smua tu, aku still dpt luangkan masa dgn ape2 yg aku minat n suke.... especially dgar lagu n layan fb...... hahaha..... okeyh2... sebenarnya aku nk cakap mggu lpas akak aku dah kawen... so wedding die pun gempak jer.. hehehe... so selamat pengantin baru buat akak ku yg tersayang.... pasni aku dah xde teman dah........ sorang2 lah aku.... 
sebelum ni ada jugak akak nk buat teman sembang kat umah,sbb aku rapat ngan die,n akak aku pun ad yg tu je... yg sulung dah kawen.. so,tempat bermanja aku dgn die lah... skrg die dah kawen,n bakal ad keluarga sendiri... jadi aku kene lah terima.... huhuhuhu.... manja dgn pakwe jelah... tu pun duk jauh la plak.... adoii,pe la nsaib........... terima jelahhhh...... hmmm... ok,blik pada cerita, sesibuk mane pun aku... sempat lagi aku posing dgn kamera time akak aku kawen..           hehehe.. ambik kesempatan la plak,time fotographer pegi makan.... hahahaha.. sori yerk.. papehal, aku gembira akak aku selamat sampai ke jinjang pelamin dgn pilihan hati... so lpas ni aku plak... hahaha.... ok.... :) ..... 

 .: ni aku,sibuk duk tangkap gambar..hu3 :.

❀Dah habis bace...?? Like jer kalau suka!❀

0 3810 Komen Terbaik yo!!!:

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers